Over ons

Studievereniging MarCo is de vereniging voor de opleiding Commerciële Economie aan de Hogeschool van Amsterdam. Bij SV MarCo staat gezelligheid voorop.

Maandelijks organiseren wij verschillende activiteiten zoals borrels, kroegentocht, kerstgala, skireis en verschillende workshops en seminars.

Een lidmaatschap bij SV MarCo levert je veel voordelen op. Zo leer je snel veel nieuwe mensen kennen, word je wegwijs in Amsterdam, krijg je een welkomst drankje op onze borrels en gratis toegang tot workshops. Natuurlijk kun je ook deelnemen aan de vele sociale en inhoudelijke activiteiten die Marco ieder jaar organiseert zoals de borrels na de tentamens en bezoeken aan diverse ondernemingen. Niet alleen gezellig en leerzaam, maar ook ideaal voor je netwerk. Genoeg redenen om lid te worden dus!

Commissie

Kascommissie